50 مدل تونيك مجلسي و خانگي ويژه تابستان 99 - 2021

به برترين مرجع خبري جهان خوش آمديد

50 مدل تونيك مجلسي و خانگي ويژه تابستان 99 - 2021

براي توليد تونيك زنانه مجلسي بيشتر از پارچه هاي گيپور و گران قيمت استفاده مي شود. همانطور كه از اسم اين تونيك مشخص است پارچه استفاده شده در دوخت فقط كرپ است ولي در برخي از مدل ها تركيبي از كرپ و گيپور يا ديگر پارچه هاست. اين تونيك زنانه كرپ را ميتوانيد فقط در مجالس استفاده كنيد و گروه سني خاصي ندارد. كاربرد تونيك مشكي بيشتر در مراسمات و مجالس هاي خاص مي باشد. تونيك زنانه مشكي هم مانند ساير تونيك هاي ديگر نوع مجلسي، روزمره، بافتني و… دارد. در ايام محرم بهتر است خريد تونيك زنانه مشكي را امتحان كنيد.

از اين نوع تونيك معمولا در هواي سرد استفاده مي كنند، براي جمع دوستان خود ميتوانيد تونيك مخمل اسپرت انتخاب كنيد و براي مجلسي رسمي از تونيك زنانه مخمل مجلسي كمك بگيريد. تونيك هاي خانگي براي اينكه هنگام استفاده احساس سبكي و راحتي شود توليد كننده از پارچه هاي نخ و ويسكوز بيشتر استفاده مي كنند. مدل هاي تونيك هاي زنانه معمولا ساده مي باشند تا در مصرف روزمره دست و پا گيري ايجاد نكنند و در كنارش قيمت تونيك خانگي هم بسيار عالي مي باشد.

توليد كننده براي توليد تونيك زنانه ورزشي از پارچه هاي اسپرت و كشي استفاده مي كنند تا در هنگام ورزش كردن فرد احساس راحتي كند. اين نوع تونيك معمولا به صورت ساده طراحي مي شوند و داراي جيب و زيپ مي باشند. البته مدل هاي ورزشي بسياري هستند كه جلو بسته هستند و از زيپ استفاده نمي كنند. توليد اين سبك از تونيك به خانم هاي بسياري در مجالس كمك كرده زيرا در كنار مجلسي بودنش سبب مي شود تا بانوان در فضاي رسمي با لباس خود معذب نباشند و دست و پايشان را نگيرد. 

تونيك هاي كوتاه همانطور كه از اسمش مشخص است قد كوتاهي دارد و در دسته بندي هاي گوناگون توليد شده. تونيك زنانه كوتاه را ميتوانيد در هر جايي مورد استفاده كنيد و با شلوار يا دامن ست كنيد. خانم هاي بسياري هستند كه به جاي مانتو در بعضي از مكان ها از تونيك بلند استفاده مي كنند زيرا اين تونيك ها بسيار سبك و راحت و در كناره همه اينها به پوشش حجاب كمك مي كند. براي توليد تونيك زنانه بلند از پارچه هاي متفاوتي استفاده مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.